Kunderna söker beställningskörningar - får de offert från ditt företag?

Som SynergyBus-användare är du säker på att kunderna hittar din tjänst.

Bokabuss.nu är Sveriges populäraste webplats för beställningstrafik

När du börjar använda SynergyBus® -tjänsten når du nya kunder och förbättrar nyttjandegraden av dina fordon.

Gå med redan i dag

  • Nya offertförfrågningar
  • Fler kunder
  • Effektivisera verksamheten
  • Utnyttja ledig fordonskapacitet

Kan andra se de priser jag erbjuder?

Priserna som ni lämnar i SynergyBus-tjänsten visas endast för den kund som begärt offert. Efter en bokning får ni ett genomsnittspris från alla offerter som lämnats in.

Vad kostar det att använda SynergyBus?

Det kostar ingenting att använda tjänsten, ni betalar endast en provision på de affärer ni vinner.

Finns det någon uppsägningstid?

Uppsägningstiden för tillsvidareavtal är 1 månad. Du kan snabbt och enkelt säga upp avsäga servicen om situationen förändras.

Varifrån kommer offertförfrågningarna?

Beställningstrafikkunder gör offertförfrågningar via Bokabuss.nu en webbplats som marknadsförs av Rideer Nordic Oy.

Hur får jag reda på nya offertförfrågningar?

Tjänsten skickar automatiskt information om nya offertförfrågningar till din e-post varje dag klockan 10.00.

Hur bokar kunden en körning?

Kunden kan skicka en kontaktbegäran till önskad trafikoperatör. Bokning och överenskommelse om detaljerna i körningen sker mellan kunden och operatören.

Hur får jag betalt för körningen?

Alla penningtransaktioner sker mellan kunden och trafikoperatören. Du kan till exempel fakturera för körningen i efterhand eller begära förskottsbetalning.

Vilka uppgifter ser jag om beställningskunderna?

I samband med offertförfrågan ser du också vilken kundgrupp på den som begärt offerten tillhör (företag, idrottsförening, församling, kommun mm.) När kunden har bekräftat din offert som vinnande bud får du kundens telefonnummer och e-postadress.