Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren om Synergybus. Om du har andra frågor eller funderingar kan du alltid vända dig till vår kundtjänst eller vår chatt som du hittar längst ner på hemsidan.
Att ansluta sig till Synergybus, och att använda tjänsten kostar ingenting. Vi tar endast ut en provision för dem offerter ni vinner.
Beställande kunder skickar sin offertförfrågan via Bokabuss.nu som är en webbplats som marknadsförs av Aittakoodi Oy.
Priserna du anger i offerterna visas endast för den kund som begärt offert.
Uppsägningstiden för tillsvidareavtal är 1 månad. Du kan enkelt välja att avsluta ert konto om situationen förändras genom att skicka ett mail till vår kundservice.
Tjänsten skickar automatiskt information om nya offertförfrågningar till din e-post varje dag klockan 09.00.
När kunden valt att gå vidare med er offert för resan, får ni kundens kontaktuppgifter och ni kan därmed kontakta kunden direkt. Bokning och överenskommelse om detaljerna i körningen sker mellan kunden och er som operatören.
Ifall kunden skulle avboka resan och ni har blivit fakturerade för provisionen, kommer det dras av på er kommande faktura, alternativt skapar vi en återbetalning.
Alla transaktioner sker mellan kund och trafikoperatör. Det är upp till er att bestämma om ni vill fakturera för körningen i efterhand eller begära förskottsbetalning.
När det kommer in en offertförfrågan, har kunden också lämnat en tidsgräns för mottagande av offert. När tidsgränsen är passerad så försvinner förfrågan från Synergybus. Därför är det viktigt att ha en överblick och prioritera dem som ligger närmast aktuell deadline.
I samband med offertförfrågan ser du också vilken kundgrupp kunden tillhör. Det kan exempelvis vara privatperson, företag, idrottsförening, kommun, församling eller annat. När kunden har bekräftat din offert som vinnande bud får du kundens telefonnummer och e-postadress.
Vår kundtjänst på Synergybus.nu har telefontid på vardagar mellan kl 9.00-12.00. Du kan också skicka ett mail till info@synergybuss.se eller använda vår chatt som du hittar längst ner på hemsidan vid kontaktuppgifter.
Nya kunder väntar! Vi har 79 öppna offertförfrågningar som väntar på din offert.